جستجو

هتل دوچرخه | معماری گردی

هتل دوچرخه | معماری گردی

هتل دوچرخه | معماری گردی نروژ اهداف بلندپروازانه ای برای آینده زیست محیطی و پایدار تعیین کرده است.

تعداد فزاینده ای از ایستگاه های راه آهن در حال حاضر یک هتل دوچرخه ، برای ترویج استفاده از دوچرخه ، دارند. در تاریخ دوشنبه ۱۰ اکتبر ۲۰۱۶ ، هتل دوچرخه لیلستریم در این شهر افتتاح شد که اغلب مورد رأی قرار گرفته است بهترین شهر دوچرخه سواری نروژ. این پروژه توسط معماران مختلف AS طراحی و به سفارش ROM Eiendom AS و The National Railway Railways ساخته شده است.

طراحی ساختمان بر ایجاد سهم مثبت در محیط اطراف متمرکز است.

این پروژه با تهیه یک سقف سبز عمومی که مستقیماً به میدان اصلی ایستگاه قطار متصل می شود ، منطقه ای را که از آن خارج می شود به شهر باز می گرداند. مفهوم طراحی یک سقف چوبی به شکل رایگان که روی جعبه شیشه ای قرار دارد. جعبه شیشه ای از دیوارهای شیشه ای شفاف و پایه بتونی بازیگوش تشکیل شده است که از ساختمان در مقابل ترافیک سنگین اطراف محافظت می کند.

دیوارهای شیشه ای شفاف این امکان را می دهد که نور طبیعی در طول روز فیلتر شود و ساختمان را در شب به یک جعبه درخشان تبدیل کند و تجربه بصری خاصی را ارائه می دهد. حال و هوای ساختمان از روز به شب تغییر می کند.

سقف چوبی پویا که در بالای جعبه شیشه ای قرار دارد ، به طور مورب به سمت غرب به سمت ایستگاه قطار حرکت می کند.

این ژست یک دسترسی عمومی دعوت کننده به بالا را فراهم می کند. سقف با مبلمان ، پوشش گیاهی ، پله ها و دامنه ها مطابقت دارد و با یک نمای پانوراما به سمت لیلشترم تجربه ای بی نظیر را ایجاد می کند.

● نام کشور : نروژ
●نام شهر : لیلستروم
● کاربری : پارکینگ
● معمار مسئول : Various Architects
● شرکت معماری :
● مقیاس :
● مساحت: ۵۰۰ متر مربع
● مصالح :
● رنگ :
● سال : ۲۰۱۶
● دوره تاریخی :
● نوع پروژه :
● وضعیت :
● عکاس : ابراهیم الهایوان ، داوود نوواک ، نوعی فوئنتس
● جوایز :
● سازنده :

دیدگاهتان را بنویسید

         

دسته بندی :

برچسب ها :

این صفحه را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید :

یا فقط می توانید این نشانی اینترنتی را کپی و به اشتراک بگذارید
Related Posts
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here