جستجو

وی ام ایکس | معماری گردی

وی ام ایکس | معماری گردی

وی ام ایکس | معماری گردی Combiwerk Delft یک شرکت محل کار اجتماعی (SW) است و کارهای سفارشی را به افرادی ارائه می دهد که به دلیل محدودیت جسمی ، روانی یا روحی قادر به یافتن شغل منظم نیستند.

علاوه بر این محدودیت ها ، به ویژه به امکانات و استعدادها نگاه می شود. چیزهای زیادی تغییر کرده و تأکیدات اخیراً بیشتر بر روی ادغام مجدد در نیروی کار منظم تغییر یافته است. مرکز کار (مربع شغلی) با توجه به محل کار بسیار مهمتر شده است.

آموزش ارائه می شود و آزمایشات در آشپزخانه رستوران شرکت ، خدمات نظافت و دفتر انجام می شود. مونتاژ ، مرتب سازی و بسته بندی در محل کار انجام می شود. خدمات سبز و محیطی نیز شاخه مهمی از محل کار اجتماعی است. نگرش بلند پروازانه این شرکت چشمگیر است.

یک فرهنگ مثبت و قوی وجود دارد. ساخت و ساز جدید برای انعکاس واضح این موضوع در نظر گرفته شده بود. علیرغم منابع محدود و آرزوی واضح برای رویکردی هوشیارانه ، ساختمان و دکوراسیون مجبور به تابش کیفیت بود. برای تحریک احساس غرور در کاربران ، باید توجه و درگیری را منتقل می کرد. محیطی که از این کار ارزشمند پشتیبانی می کند ، در اینجا با افراد خاص انجام می شود.

باغ مخفی این ساختمان توسط معماران VMX طراحی شده و در کل ۸۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. برای فضای داخلی ، که شامل ۴۰۰۰ مترمربع فضای اداری ، یک رستوران شرکت ، میدان شغلی ، راه های ورودی و یک لابی است ، از معماران داخلی i29 مشاوره گرفته شده است. فضای مرکزی یک دهلیز بزرگ است که در آن رستوران ، میدان شغلی و پذیرایی واقع شده است. خود ساختمان یک شکل یکپارچه کاملاً بسته و خاکستری است.

● نام کشور : هلند
●نام شهر : دلفت
● کاربری : داخلی دفاتر
● معمار مسئول : VMX Architectsi29 interior architects
● شرکت معماری :
● مقیاس :
● مساحت:
● مصالح :
● رنگ :
● سال :
● دوره تاریخی :
● نوع پروژه :
● وضعیت :
● عکاس : i29 l معماران داخلی ، رونالد تیلمن
● جوایز :
● سازنده :

دیدگاهتان را بنویسید

         

دسته بندی :

برچسب ها :

این صفحه را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید :

یا فقط می توانید این نشانی اینترنتی را کپی و به اشتراک بگذارید
Related Posts
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here