جستجو

سباستین براوو | معماری گردی

سباستین براوو | معماری گردی

سباستین براوو | معماری گردی این پروژه در طبقه فوقانی یک ساختمان که قبلاً توسط کارگاههای نساجی اشغال شده بود ، در منطقه Patronato در سانتیاگو واقع شده است.

با “لا وگا” ، بازار اصلی تولید این شهر در قلب خود و نسل هایی از مهاجران چینی ، کره ای و خاورمیانه که در تجارت نساجی و بازاریابی از کشورهای خود رونق می گیرند ، Patronato به دلیل داشتن فروشگاه های کوچک و بد بو در خیابان ها معروف است. مکان معمولی شما برای یک دفتر در سانتیاگو نیست.

با توجه به فضای خالی و روشن ، روشن و خالی ، این کارگاه سابق به نظر می رسید گزینه مناسبی برای مشتری – استودیوی گرافیکی حرکت باشد. استراتژی این بود که تنها بخش خصوصی استودیو “اتاق کنفرانس محصور شده” را در مرکز فضا قرار دهید. پذیرایی ، اتاق ناهار خوری ، حمام ، آشپزخانه و یک محل کار بزرگ در اطراف آن می چرخد.

بودجه نسبتاً تنگ ، مواد و راه حل ها را به همان سادگی که ممکن است باشد نگه داشت. با این حساب ، کفپوش ها ، دیوارها و پنجره ها همانطور که بودند نگه داشته شدند. سقف معلق برای آشکار ساختن چوب اصلی و سازه فلزی از آن جدا شد.

سیم کشی برقی قدیمی با نصب در معرض سینی هایی که ۳ متر بالاتر از طبقه بالا می رفت ، جایگزین شد. مصالح ساختمانی خام – مخالف راه حل های پیچیده تر – به عنوان پایان استفاده می شدند.

تخته های سیمانی فایبر قسمت داخلی فضای جلسات را تشکیل می دهند و تخته سه لا رنگی به عنوان کفپوش استفاده می شود. طراحی بدست آمده ، منشأ صنعتی آن را در بر می گیرد ، مجموعه ای انعطاف پذیر را ارائه می دهد که کاملاً منعکس کننده نحوه همکاری تیم ، اجازه جماعت و تحرک غیررسمی است.

● نام کشور : شیلی
●نام شهر : سانتیاگو
● کاربری : داخلی دفاتر
● معمار مسئول : Sebastián Bravo
● شرکت معماری :
● مقیاس :
● مساحت: ۱۴۰ متر مربع
● مصالح :
● رنگ :
● سال : ۲۰۱۰
● دوره تاریخی :
● نوع پروژه :
● وضعیت :
● عکاس :
● جوایز :
● سازنده :

دیدگاهتان را بنویسید

         

دسته بندی :

برچسب ها :

این صفحه را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید :

یا فقط می توانید این نشانی اینترنتی را کپی و به اشتراک بگذارید
Related Posts
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here