جستجو

طراحی داخلی لبخند | معماری گردی

طراحی داخلی لبخند | معماری گردی

طراحی داخلی لبخند | معماری گردی تعهد اولیه با مشتری این بود که این مطب دندان سفید کاملاً سفید باشد و تنها رنگ رنگ برای سقف اتاق های درمان اختصاص یابد.

چاپ دیجیتال با اندازه داخلی کامل روی پارچه کشیده باعث می شود بیماران در حین درمان سرگرم شوند. این تصاویر به هنرمند عکاسی کارلوس توبون سفارش داده شده است. او از پایین به استودیوی کف استخر شیشه ای خود شلیک کرد ، هر سه صحنه دست بازی با اشیا different مختلف در آب.

چراغ تیراندازی به طور مداوم رنگ آمیزی می شد تا در اتاق های درمان به یک رنگ واحد برسد. همزمان با تکامل طرح ، رنگ بیشتری به دست آمد اما همه آن به عنوان تغییرات آبی فیروزه ای موجود در تصاویر دیجیتالی استخراج شد. این فضا به دندانپزشکی زیبایی اختصاص یافته است. تجهیزات و فناوری های پیشرفته این عمل مستلزم جریان بسیار منطقی عملکردها و مدیریت کامل بهداشت است.

مراقبت شخصی در نظر گرفته شده از بیماران ، زیبایی مطیع خطوط تمیز را پیشنهاد می کند که باعث آرامش می شود. سه سوئیت درمانی ، اتاق مشاوره و مطب خصوصی پزشک در حاشیه یک فضای تجاری برتر ۱۷۰۰ فوت مربع در منطقه راسلین ویرجینیا قرار دارند.

به طور داخلی منطقه پذیرایی و انتظار توسط دو صفحه تاشو پشتیبان گیری می شود که آستانه را به سمت منطقه درمان می کشد. در سمت راست رو به خیابان ، قسمت انتظار قرار دارد که هنرهای پدرو رویز را نشان می دهد “عشق در هوا است” و همچنین یک نیمکت چرم و گردو سفید توسط دیویس. در اتاق های درمانی یا مطب ها هیچ دری وجود ندارد.

در عوض ، پانل های جانبی از هسته لانه زنبوری رزین و فویل آلومینیوم ساخته شده اند.

● نام کشور : آمریکا
●نام شهر : آرلینگتون
● کاربری : داخلی دفاتر
● معمار مسئول : Antonio Sofan
● شرکت معماری :
● مقیاس :
● مساحت: ۱۷۰۰ فوت²
● مصالح :
● رنگ :
● سال : ۲۰۱۰
● دوره تاریخی :
● نوع پروژه :
● وضعیت :
● عکاس : عکاسی هالکین میسون
● جوایز :
● سازنده :

دیدگاهتان را بنویسید

         

دسته بندی :

برچسب ها :

این صفحه را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید :

یا فقط می توانید این نشانی اینترنتی را کپی و به اشتراک بگذارید
Related Posts
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here