جستجو

دفتر مرکزی شرکت اسکایپ

دفتر مرکزی شرکت اسکایپ

دفتر مرکزی شرکت اسکایپ این پروژه ، دفتر مرکزی شرکت اسکایپ در یک ساختمان جدید بنا شده است که بخشی از کارهای بازسازی را به یک کارخانه آبجوسازی موجود واقع در کلوزن ، محله قدیمی شهر لوکزامبورگ تشکیل می دهد.

چالشی که مشتری برای ما ایجاد کرده است فراهم کردن فضای داخلی است که باعث تحریک نوآوری در محیط کار روزانه کارمندان اسکایپ می شود و در عین حال عنصری از نرم افزارهای شرکتی را حفظ می کند و امکانات ملاقات AV با عملکرد بالا را همراه با یک فضای اداری پویا و انعطاف پذیر فراهم می کند.

پاسخ ما این بود که به عقب برگردیم و شیوه های فعلی کار را در اسکایپ مرور کنیم و یک استراتژی گسترده تر تهیه کنیم ، که ما آن را اسکایپ دی ان ای نامیدیم. این طرح برای دفاتر اسکایپ در سطح جهان شکل می گیرد.

به ویژه این شامل ارتباطات بهتر بین تیمها ، یک طرح روانتر و پویاتر برای دفتر است که می تواند از عشایری ، ماهیت دوست داشتنی بسیاری از کارمندان اسکایپ و نحوه کار آنها پشتیبانی کند و زمینه های بهتر جلسات و کنفرانس فراهم شود.

با استفاده از این پروژه از سقف به عنوان وسیله ای توپوگرافی برای تشویق حرکت در فضا استفاده می شود ، موج مانند فرم مرجع متنی به رودخانه است که در کنار آن جریان دارد که زمانی در خدمت آبجوسازی بوده  است.

طراحی سقف همچنین سیستمهای خدمات روشنایی و ساختمان را کاملاً یکپارچه کرده است ، مهمتر اینکه فضای فضا را بالا می برد ، مردم وقتی وارد می شوند به جستجوی نگاه بپردازند و فوراً بدانند که در فضایی قرار دارند که کنفرانس اداری را با تفکر خلاقانه به چالش بکشد.

● نام کشور : لوگزامبورگ
●نام شهر : پافندال
● کاربری : داخلی دفاتر
● معمار مسئول : WAM
● شرکت معماری :
● مقیاس :
● مساحت:
● مصالح :
● رنگ :
● سال : ۲۰۱۰
● دوره تاریخی :
● نوع پروژه :
● وضعیت :
● عکاس : وام
● جوایز :
● سازنده :

دیدگاهتان را بنویسید

         

دسته بندی :

برچسب ها :

این صفحه را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید :

یا فقط می توانید این نشانی اینترنتی را کپی و به اشتراک بگذارید
Related Posts
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here