جستجو

فضای ام اس ان | معماری گردی

فضای ام اس ان | معماری گردی

فضای ام اس ان | معماری گردی Prodigy MSN به دنبال فضاهای جدید برای دفاتر سازمانی خود بود ، نه تنها با ایده تغییر مکان ، بلکه همچنین برای ایجاد یک فرهنگ آزمایشگاهی جدید که در وهله اول آگاهی از محیط و علاوه بر این ، افزایش همکاری بین کارمندان در سطوح مختلف است.

مفاهیم اصلی این پروژه موارد زیر است: ۱٫ باز و روشن به عنوان آینده Prodigy MSN. شفافیت و شفافیت در کل پروژه مشهود است. چیدمان تمام مزیت هایی را که می تواند نسبت به نور روز داشته باشد. بیشتر نمای شیشه ای رایگان است ، اما چند نکته وجود دارد که برخی از اتاق های جلسات و دفاتر شریف در کنار نما هستند.

این فضاها با شیشه بسته شده اند ، این امر باعث می شود فضای باز و روشنایی که ما بدنبال آن بودیم. علاوه بر این ، ایستگاه های کاری کم هستند و آنها دارای صفحات شفاف هستند.

سرانجام ، در صندوق پروژه یک قطعه طولانی از دفاتر privets ساخته شد ، که به عنوان یک جعبه شیشه ای طراحی شده بود و در آن برخی از الگوهای گرافیکی ساخته شده از وینیل ساخته شده است تا این فضاها را بیشتر خصوصی کند اما همچنین واضح است ، آنها به وضوح ترجمه شخصیت یا شخصیت Prodigy MSN. 2. فضاهای چند پیشنهاد.

این پروژه متمرکز شده بود تا همه کاره باشد. بنابراین ، اگر این پروژه را با یک پروژه سنتی مقایسه کنیم ، می توانیم دریابیم که این یکی به دنبال لیستی از فضاهای مورد نیاز نبوده است ، علاوه بر این فضاهایی ایجاد می کند که بتوانند به نیازهای مشتری پاسخ دهند.

● نام کشور : مکزیک
●نام شهر : مکزیکوسیتی
● کاربری : داخلی دفاتر
● معمار مسئول : SPACE
● شرکت معماری :
● مقیاس :
● مساحت: ۸۰۰ مترمربع
● مصالح :
● رنگ :
● سال : ۲۰۱۰
● دوره تاریخی :
● نوع پروژه :
● وضعیت :
● عکاس : پل سیتروم
● جوایز :
● سازنده :

دیدگاهتان را بنویسید

         

دسته بندی :

برچسب ها :

این صفحه را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید :

یا فقط می توانید این نشانی اینترنتی را کپی و به اشتراک بگذارید
Related Posts
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here