جستجو

جاده لینکلن | معماری گردی

جاده لینکلن | معماری گردی

جاده لینکلن | معماری گردی  ما این پروژه را در مرحله طراحی و ساخت آن دیدیم و اکنون ، به لطف عکاس نلسون گاریدو ، ما ۱۱۱۱ جاده لینکلن توسط Herzog & de Meuron را به شما ارائه می دهیم.

این پروژه کاربری مختلط هم اکنون در گوشه ای از آلتون و لینکلن ، یکی از مناطق فعال عابر پیاده در سطح شهر احداث می شود و شامل اقامتگاه ها ، فضاهای خرده فروشی و پارکینگ خواهد بود.

پارکینگ فضای مرکزی را در این ساختمان به خود اختصاص می دهد که یکی از بهترین منظره هایی که تاکنون در یک پارکینگ دیده ام. ژاک هرزوگ اظهار داشت که این خرید ، جوهر مدرنیسم گرمسیری را مجدداً تفسیر خواهد کرد و به نوعی مرا به یاد جنبش مدرن در برزیل می اندازد

با ساختارهای خام سایه ، در عین حال حاوی عناصر فرعی کوچکتر. صفحات روی مجموعه ای از ستون های نامنظم ایستاده اند و احساس تعادل بی نظیری را نشان می دهند. این ستون ها همچنین سایه های مختلفی را به نمایش می گذارند و شخصیت بیشتری به نما می بخشند. اما بیشتر به مدرنیسم برزیل اشاره شده است:

حیاط های داخلی توسط معمار منظره ریموند جنگل ها ، پیروان روبرتو بور مارکس (چهره مشهور جنبش مدرن در برزیل). این پروژه که توسط رابرت ونت توسعه یافته است ، شامل ۳۰۰ نقطه پارکینگ است ، این ساختمان شامل یازده مغازه و سه رستوران در سطح زمین است که خریدهای بعدی در طبقه پنجم ، یک رستوران دیگر روی پشت بام و اقامتگاههای مجلل انجام می شود.

● نام کشور : آمریکا
●نام شهر : فلوریدا
● کاربری : پارکینگ
● معمار مسئول : Herzog & de Meuron
● شرکت معماری :
● مقیاس :
● مساحت:
● مصالح :
● رنگ :
● سال :
● دوره تاریخی :
● نوع پروژه :
● وضعیت :
● عکاس :
● جوایز :
● سازنده :

دیدگاهتان را بنویسید

         

دسته بندی :

برچسب ها :

این صفحه را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید :

یا فقط می توانید این نشانی اینترنتی را کپی و به اشتراک بگذارید
Related Posts
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here